Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

"Aχαριστία"



(Ο Αγαμέμνονας και ο Τιμολέοντας, πίνουν τσάι στο σπίτι

του πρώτου.)

-Το τελευταίο χρονικό διάστημα είμαι πολύ σκεπτικός και

συνάμα προβληματισμένος, γιατί ο Δημήτρης, ένας φίλος μου, που

γνωριζόμαστε απ΄τον στρατό έχω μάθει μέσω κοινού μας γνωστού ότι

έχει εκφραστεί με πολύ άσχημα λόγια προς το πρόσωπο μου.

Να’ξερες πόσο τον έχω βοηθήσει τόσο οικονομικά, όσο και ηθικά

όλα αυτά τα χρόνια!

-Αχαριστία! Μια συμπεριφορά, που πραγματικά με έχει ενοχλήσει όσες

φορές μου έχει συμβεί. Όμως απ΄την άλλη, λόγω χαρακτήρα είμαι απόλυτα

συνειδητοποιημένος. Η ανθρώπινη φύση, επειδή είναι θνητή στηρίζεται

στις αδυναμίες του χαρακτήρα, με ότι αυτό συνεπάγεται.

-Έχεις δίκιο. Ειδικότερα δε όταν έχουμε και πολλές άσπρες τρίχες στο κεφάλι

αντιλαμβανόμαστε ότι η εμπειρία της ζωής είναι γεμάτη από καλές και κακές

συμπεριφορές. Όμως ακόμα και τώρα, ενοχλούμαι από τέτοια γεγονότα.

-Χα! Πάντα ήσουνα ευαίσθητος άνθρωπος. Εξ’ου και η συγγραφική σου δραστηριότητα.

Αντίθετα ως επιχειρηματίας, λογαριάζω τα πάντα στην λογική του συμφέροντος.

Δεν έχω χρόνο για συναισθηματισμούς.

-Δεν αμφέβαλλα ποτέ ότι είσαι κυνικός και συνάμα ψυχρός. Γι’αυτό άλλωστε έχουμε

και δομικές διαφορές στον χαρακτήρα μας.

-Αυτό είναι γνωστό , αλλά ταυτόχρονα και γοητευτικό διότι οι αντιθέσεις δυναμώνουν

μια φιλία.