Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

MΠΕΤΟΝΙΑ



Ο μικρός δράκος μου πλέον ήταν νεκρός. Ο «Γκάργκας», η μοχθηρή

αυτή φάλαινα τον είχε σκοτώσει στο Bubble Bobble.Είκοσι δραχμές δεν είχα στην τσέπη του παντελονιού και κάτι έπρεπε να κάνω.

«Χμμ μάλλον είμαι τυχερός» σκέφτηκα καθώς δίπλα μου ακριβώς στο

άλλο ηλεκτρονικό παιχνίδι ήταν ο Γιώργος, ο συμμαθητής στην τάξη μου. Ήξερα ότι είχε μαζί του «μπετονιά» για να παίζω όση ώρα ήθελα, αλλά δεν ήξερα αν θα μου την έδινε. Η σύντομη συζήτηση μας ήταν αρκετή, ώστε πρώτη φορά στη ζωή μου να μάθω τι σημαίνει αντάλλαγμα.

«Το σήμα από τη Μερσέντα θέλω που κλέψατε χθές με τον Νίκο αλλιώς δεν σου δίνω τίποτα. Γκέγκε;»

«Στην τσέπη απ΄το παντελόνι έχω ένα καθρεφτάκι από Μπέμπα. Τι λές;»

Η πρόταση μου τον δελέασε. Προτίμησε την προσφορά μου, καθώς το λάφυρο μου προέρχονταν από το αγαπημένο του αυτοκίνητο.

Ήμουν έτοιμος για την πλήρη επαναφορά στο παιχνίδι..